- moto deníky -

Kolaudačka aneb 1. ofiko šlechtická schůze - obrázek

Kolaudačka aneb 1. ofiko šlechtická schůze

14.11.09  jsme byli zváni renovátorem na kolaudaci jeho nové dílny. Akce byla určena výhradně mužskému pokolení, především pak samotným členům KŠ. Zúčastnili se všichni kromě Buríse - bez omluvenky. Mimo členy byli přítomni i 3 spříznění jezdci (na chvíli Jordor, pak Zeman a Germán) a 3 kmeti (od zásobování). Kolaudace byla zároveň schůzí členské rady s cílem vyřešit důležité otázky :)  Níže je uveden zápis z rady:

22:24 zahájení schůze

22:25 odhlasováno první napití se (5 z 5)

22:27 odhlasováno, že zápis provede Michal pravou rukou

22:28 odhlasováno klubové nošení vest se znakem jawa nebo čz, pouze Kozel může nosit tra-vestu (5 z 5)

22:30 výjezd na elefanta zamítnut (4 z 5)

22:30 projednání vyloučení Baréziho, po hlučné debatě ustanoveno jeho trvalé vyloučení

22:34 diskuze o stavu Šlechty, odhlasováno zvyšování stavů (5 z 5)

22:38 nominace  3 nových členů - Germán, Jordor, Zeman

22:43 Germán obhajuje přijetí a ponižuje se

22:46 ruší se neoficiální funkce prezident a nejvýše postaveným se stává Pohlava (5 z 5)

22:47 je rozhodnuto, že přijetí Germána bude provedeno po jím uspořádané vylejvce pro Šlechtice v Janově (5 z 5), on souhlasí (nic jiného mu ani nezbejvá, prostě jsme se pozvali)

22:53 Zemanova obhajoba přijetí do KŠ, zavazuje se účastí na třech akcích Šlechty + jedna uspořádaná vylejvka

23:04 Jordor není projednáván, protože už není přítomen

23:05 odhlasováno, že pF je Bohyně

23:07 rekapitulace

23:14 schválena ulička smrti (?)

23:15 schůze ukončena

Přítomni: Michal, Číha, Hans, Hájčis, Kozel, adepti: Germán, Zeman

Žranice v krčmě - obrázek

Žranice v krčmě

Chceš se neskutečně přežrat a provětrat peněženku?? Tak zajeď do písecký středověký krčmy.

Zakončovačku jsme už druhým rokem naplánovali do Krčmy v Písku. Počasí na prd. Skalní příznivci jízdy v dešti a 6 stupních vytáhli mašiny a zbylá část šlechty a příznivců si to dala ve dvoustopejch.

Přivítáni nefalšovanejma cikánkama jsme se usadili kolem stolu a začalo obžerství.

Medovina, kvasnicový, pečený kolena, žebra, kuřata, kachnička...Po dvou hodinách na účtu skoro 8 litrů.

Nevynechali jsme ani návštevu BikersCrownu.

Se sezonou se rozloučili: Hans s Lůcou, Hájčis s Jožkou, Michal s Hankou, Markrabě, Jordor, Germán s Léňou, Mýval s Mončou, Burís, Stehla s Janinou, Zeman s Lenkou, Lubík s Danou a Kačka se mnou.

Jawa tour - obrázek

Jawa tour

Šlechtičnami připravený a velice povedený motoznalostní závod prověřil jak stav našich vraků, tak i mozků. Více zde...

Start v 14.30 z klubovny po vypití panáka Birela.

Růžová (Číha, Jára), žlutá (Markrabě, Hans) a fialová (Michal, Hájčis) dvojice vyráží podle obálky za ohlučujícího řevu a omamujícího smradu do křečovického sekáče. Každá dvojice trochu jinou cestou, ale v Křečkách se sjíždíme stejně. Místní prodavačka nám dává druhou obálku podle níž nakupujeme každý jednu kravinu na sebe a něco pro naše ledviňačky. Vše se musí vejít do 50 Kč. Zároveň se musíme navzájem vyportrétovat a vyplnit test z Kultury. Ten je obzvlášť vypečený, jelikož po nás vyžaduje mimo jiné data narození a svátků šlechtičen.

Další obálku vyzvedáváme na benzině v Sedl. Vypisujeme test z techniky a skrze zatnuté zuby chrlíme hroznou pomstu šlechtičnám za urážky, které jsme byli nuceni přečíst v této třetí obálce. Musíme k Lubíkovi. Po telefonu zjišťujeme, že ten pablb je až v Benešově.

Upadlá rybina z mojí třindy jako by předpovídala další průběh tour v naší skupině.

Všichni mažeme do Bene. My po hlavní, zbytek zadem. Po opravě rybiny dojíždím Jardu, ale už nemusím chvátat. Jardova panelka umřela. Zřejmě převodovka, protože se netočí ani zadní kolo, ale to musí určit až patolog po bližším ohledání. My na to nemáme čas. Mrtvolku odváží Zdenda na vozejku a Jarda už si v duchu připravuje, jak se z toho vykecá, jelikož mašina byla tchána.

Ostatní doháníme v Bene na námku. Luboš dřepí s mladou v hospě a k obálce nám přidává i svačinu v podobě pití a lipánka. Řešíme test ze zdravovědy a pak skládáme básničku obsahující slova: sjetá guma, bowden, Jawa, oheň v krbu praská, a jména přítelkyň.

Všechna tři díla:

Při souloži říkal Tůma, nejhorší je sjetá guma. Nezní  to však příliš vesele, když vám čouhá bowden z prdele. Osvětimský oheň v krbu praská, to je ta pravá lesbická láska. Lucka na Pavle, Pavla na Jawě, růže v prdeli, hlava na hlavě.

Bowden a růže: Kačka s Jájou na Jawě, zadečky si povozí - sjetá guma nehrozí! Dvouválec si krásně mlaská, jak když oheň v krbu praská

Je sraz vozů Jawa. Sešli jsme se tam, kde oheň v krbu hoří. Ze tmy se plíží sjetá Hanka, za ní se Jožka noří. V ruce třímá bowden celý, ve vzduchu je cítit guma spálená. Hanka šeptá to bylo skvělý, Jožce praská růže celá červená.

Míříme do Křepenic. Ve schránce u Křížků další obálka. Musíme zjistit kolik ovcí má místní sedlák Ovečkin. Přesné číslo ale asi neví nikdo. Každý z rodiny hlásí něco jiného.

Poslední depeši má hostinský. Ta nás posílá na klobásu a nocování na chatu na Obozi. Zde trávíme noc mírně ovíněni a opiveni.

Tímto děkuji za všechny Šlechtice našim šlechtičnám - Lůce, Kačce, Jáje, Hance, Pavle Jožce. Ženský díkes.

Morava 2009 - obrázek

Morava 2009

Na cestu vyrazili: Číha s Kačkou na 350/360 se sajdou, Hans s Luckou na 350/639, Honza Š. s Terkou na Hondě 500, Markrabě Kozel na Oiilustrovi, Martin B. na 175 a Jarda H. na 350/634.

1.den: Plánovaný výjezd 15.00. Vyjeli jsme v 16. hodin po drobné opravě spojkového lanka nejhezčího stroje.

Kačka: První den jsme ujeli přes 500 km bez technických problémů na strojích. Cestou jsme zastavili na prohlídku zříceniny Sion a nyní kempujeme v Malešově nedaleko Kutné Hory.

Hans: pro přesnost jsme ujeli něco přes 100 km, ale 500 zní líp. Cesta super, třinda běží jak švýcary, spolujezdec jako vždy v pohodě. Super!!!

Lucka: První noc snad bez zasažení blesku přečkáme v kempu v Malešově. Cena za ubytování nás tu sice málem zrujnovala, ale nakonec se to tu zdá být přijatelné. I když druhá výtka - hotovky tu mají jen smažené a minutky žádné, obsluha zapomíná a paní hlavní je prý saň. Nicméně jsme se tu usídlili a celkem spokojeně si vrníme. Kéž je naše další zastávka úspěšná alespoň jak ta dnešní.

Píťa zklamal...první večer se chýlí ke konci a my nemáme žádný pěkný foto.

Jára: Noc v kempu byla teplá, u sousedů seřezali minimálně valník dřeva a hostinskej byl na ránu - ráno jsme vypadli stejně rychle jako sme přijeli. Dojeli jsme do Kutné Hory, posnídali u Billy a vypravili se do Kostnice prohlédnout si třicet tisíc lebek se skříženými hnáty.

Honza: V noci jsme se vydali hledat rybník, poté co jsme obešli celý kemp jsme narazili jen na kopu hnoje a metr kopřiv. Nakonec stačila sprcha.

Terka: Druhý den nám počasí opravdu přeje. Při odjezdu z Kostnice začíná krápat. Za Kutnou Horou už je déšť výraznější. Zastavujeme u benzínky, někdo čepuje, Číha nestartuje ... musí ho kluci roztlačit. Pořád prší...

Martin: ...prší prší jen se leje , sedíme u stolu, pěkně napapaný a čekáme na moudřejší počasí (doufáme, že dorazí). Hodil bych záda na gauč, ale jak se tak rozhlížím žádný tu nemaj, usnu na stole...

Jára: Klucí Čihákovi si to opět vybírají. Jirka má problémy s karburátorem, kontroluje svíčky, skoro to vypadá na GO motoru, přečkáváme díky němu menší deštík na benzíně, po pár kilometrech jsou nutné další opravy = dochází k destrukci jehly v šoupátku = začíná jít do tuhého, nikdo nemá náhradní. Jeho bratr, zkušený motorkář, zjišťuje, že nemá foťák. Asi ho nechal před Kostnicí. Rozhodl se pro něj vrátit. Stále prší. Odjíždíme směr restaurace Seč, objednáváme, zvoní telefon: volá Honza. Přiznává se nám ke školácké chybě, kterou učinil:

Lucka: " Déšť neustává, všude mlha, silnice jak klouzačka. Směřujeme zpět do Kostnice pro foťák. Jedeme lesem, blíží se pravotočivá zatáčka, dost zavřená... první půlka proběhla hladce, ta druhá skřípala. V náklonu cítím škubnutí v řidítkách a pak jen jak se nám motorka smeká a ujíždí pod prdelí. Najednou kříčím Néé a oba jedem po zadku po asfaltu, motorka před námi, tak 3 metry, skřípe a drhne po boku silnici. Jiskry odlétávají od padáků. V protisměru stojí auto, vnímám jen jeho světla. Naštěstí bylo v dostatečné vzdálenosti od nás. Za chvíli jsme se my i motorka zastavili. Motorka leží, my se zvedáme. Honza ke mně běží a křičí " Není ti nic|?". Já v šoku cítím jen odřený bok, stahuju džíny a zjišťuju, že je to jen naražený, trochu spálený, ale džíny jsou bez díry. Mám rozškubnutou bundu. honza i kalhoty. Jinak jsme celý! Motorka to schytala nejvíc - ohnutá značka, obroušený padák, zlomený blatník a prasklý světlo i ohnutý zadní plasty. Jo a ještě prasklý brašny. Dalších asi 25 minut Honza zašívá drátem tu díru a pak pokračujem dál. Dojeli jsme ale jen k té benzínce, tam foťák nebyl, tak jsme naše úsilí pokračovat do Kostnice vzdali a za pár minut se vydali zpět za ostatníma, kteří nás čekali v restauraci v Seči. V teple, najedený, spokojený."

Hans: verze řidiče: Vztek + déšť, cesta na KH, pravá 90, nájezd, náklon, vysednutí, broušení kolenem.......loktem..prdelí, zády.......prodřený bundy, natržená brašna, utržená zástěrka, odřená značka..... . Další vztek + déšť...... . Zoufalství, zima, vztek...

Jára: Prší, jedem, jedem a prší, pořád prší. Všichni jsme mokrý. Mokrý až nahoru. Jsme těžký motorkáři. Nejsme z cukru. Jedeme v dešti. Myslíme na Jendovu školáckou chybu. Míjíme první kemp. Tam nás neusušej. Jedeme do dalšího. Drobné technické problémy. A jsme tu. Kemp Pilák. Je to super, příjemná paní recepční, ubytování v chatce... Je to luxus, směr hospoda...pití, jídlo, pak arménský pršut. Foto = brambora, fazóle.

Terka: Z pana fotografa (pro nás řidiče autobusu) se vyklubal jeden z arménských milionářů. Brambóry, fazóle i Kačka nás baví dlouho.

Jára: Noc ve stanu v kempu byla studená. Ani mi nevadilo, že se u sousedů připravovalo další dřevo na zimu... Všichni byli ztahaný jako koně. Ráno vykouklo sluníčko. Všem naskočily na tváře úsměvy. Rýsoval se krásný den. Vyrážíme směr Zelená Hora (památka UNESCO). Loučíme se s Píťou...bohužel jsme neulovili žádnej snímek zátiší, kde by bylo v popředí jeho pozadí. Zatlačíme slzu, jedeme směr zřícenina Zubštejn. No coment. Máme drobné technické problémy. Jehla, svíčky, filtr...voloviny, který zabily skoro celej den. JEDU! Míjíme Moravský kras, Slavkov. Pádíme k Romanovi na vinohrad. Morava = nádhera, sklípek, ochutnávka, spousta litrů výborného vína. Jedem směr vinice. Krása. Jsme obklopeni bobulema. Táborák, buřty, víno...z láhve, z keře - krásně slaďounký.

Jára: Z vinohradu směr Pavlovice, Bílovice, sklepy Čejkovice, rytířská ochutnávka, Podivín, Lednice, Pavlov, muzeum Věstonice, koupačka, Vaniš Drinky, trumpeta, večeře, bagr, buřty, noc, tma, rosa, buřty, směr Jemnice, Nová Říše, Telč, zmrzlina, směr lom Horní Cerekev, lihovar - brambory, koupačka v průzračné vodě, bramboráčky, smažák, nalezen foťák, Honza pádí směr Kladno a my Hroby... Chýnov, pohár, špíz, salát...možná i divoký prase